1 |
1196-6MEDUCT |
آسیب شناسی بروز پدیدۀ وابستگی شدید کودکان ابتدایی به والدین و ارائۀ راهکارهایی جهت مقابله با پیامدهای نامطلوب آن |
مژگان فریدون نژاد، نرگس سلیمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
2 |
1120-6MEDUCT (R1) |
آسیبشناسی وضعیت برنامه درسی رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان |
محمد حسین رجا بلگوری، سید رمضان عقیلی، محمد محسن رجا بلگوری، علی اردانی، محمد رضا خادمیان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1197-6MEDUCT |
آموزش فرزندپروری براساس دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی): مبانی، راهبردها و چالشها |
سعید مهدی پورباشی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1143-6MEDUCT (R1) |
اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی در مقابل استرس بر استرس شغلی مشاوران مدارس شهر شیراز |
محمدرضا صالحی، صغری استوار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
5 |
1062-6MEDUCT |
اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصبی - کلامی بر اضطراب و تابآوری دانشآموزان مقطع متوسطه دوم در شهر کرمان |
هادی انجم شعاع |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1215-6MEDUCT |
اثربخشی بازخوردتوصیفی در ارزشیابی تکوینی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجو معلمان |
شیریندخت حبیب زاده، سمانه سادات موسویان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
7 |
1003-6MEDUCT (R2) |
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر شایستگی اجتمایی-هیجانی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر رشت |
سمیرا حبیبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
8 |
1177-6MEDUCT |
اثربخشی نقاشی درمانی بر هوش هیجانی و کمرویی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد |
محمدابراهیم قادری مقدم، هادی کریمی عقدا، مهری مظفری سانیجی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1060-6MEDUCT (R2) |
ارائه الگوی اخلاق حرفهای مشاوران مدرسه |
اشرف السادات پیرونذیری، صوفیا حیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
10 |
1222-6MEDUCT |
ارتقا یادگیری دروس حافظه ای مبتنی بر بازی گروهی، یک مطالعه اقدام پژوهی |
سمانه سادات موسویان، امیر حسین فرهادی، محمدمهدی یکتاپرست |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
11 |
1089-6MEDUCT (R1) |
الزامات حداقلی اخلاق حرفهای معلمی در مشاوره دانش آموزان از منظر آموزههای اسلامی |
حسین جماعتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
12 |
1033-6MEDUCT (R1) |
بازی درمانی در مدرسه |
فرشید اشرفی، زین العابدین درویشی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
13 |
1223-6MEDUCT (R1) |
بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش هیجانی بر خودکارامدی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان پسر |
امیررضا حقی هابیل، امیر شیرخانی، سید پارسا اسداللهی، محمدعرفان رضایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
14 |
1054-6MEDUCT |
بررسی اثربخشی سکوهای شبکه های اجتماعی بر کودکان مبتلا به ADHD (مورد مطالعه: دانش آموزان دبستان پسرانه دوره دوم منطقه 4 تهران) |
محمدمهدی نامی، لیلی آریاتبار |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
15 |
1178-6MEDUCT |
بررسی ارتباط ابعاد شخصیت با عملکردتحصیلی دانشآموزان به میانجیگری سبکهای-یادگیری |
سید امید ستوده ناورودی، متینا باقری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1063-6MEDUCT (R1) |
بررسی ارتباط بین پویایی محیط خانواده با تحول مثبت نوجوانی |
افضل اکبری بلوط بنگان، فاطمه پریداد، زینب تاجران، حمیده روانان مهر، فائزه غیوری اصیل |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
17 |
1167-6MEDUCT |
بررسی تاثیر ماندگار و پر آسیب خشونت های کلامی و بدنی مقطع ابتدایی با استناد به روایتهای دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی |
آسیه فقیه پرشکوهی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
18 |
1052-6MEDUCT (R1) |
بررسی دانش، نگرش و عملکرد دانشجو معلمان رشته مشاوره در کاربردهای هوش مصنوعی برای سلامت روان |
محمد باردل، قهرمان مددلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
19 |
1224-6MEDUCT |
بررسی رابطه بین دلبستگی به والدین و همسالان با نگرشهای ناکارآمد دانش آموزان |
رحیم شبانی، امکلثوم بیرام زاده نقده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
20 |
1149-6MEDUCT |
بررسی رعایت اخلاق حرفه ای در مشاوره و روانشناسی |
زینب احمدی نیریز، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
21 |
1219-6MEDUCT |
بررسی روایت درمانی براساس الگوی سفرقهرمان جوزف کمبل در فرایند خودآگاهی |
الهه شمس نجف آبادی، اشرف میرحیدری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
22 |
1148-6MEDUCT (R1) |
بررسی زمینه های رشد و تعالی دانشجویان رشته مشاوره با رویکرد پدیدار شناسی |
عزت الله ملک پور افشار، مهدی دستان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
23 |
1064-6MEDUCT (R1) |
بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس درگیری تحصیلی در دانشجو معلمان |
شهریار درگاهی، کامبیز کریمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
24 |
1140-6MEDUCT (R3) |
بررسی علل و ارائه راه حل برای رفع بی انضباطی دانش آموزان |
شقایق خسروی، پروین سالاری چینه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
25 |
1172-6MEDUCT |
بررسی محتوایی کتاب فارسی و مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس شاخص های علاقه اجتماعی آدلر |
مریم رضائی، ناصر پورحبیبی زرندی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1169-6MEDUCT |
بررسی نقش فناوری و هوش مصنوعی در آموزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان |
میثم آزادیان، امیر حاجتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
27 |
1059-6MEDUCT (R1) |
بررسی نقش کارورزی و کارآموزی در توسعه ی دانش آموزش محتوا(PCK) دانشجو معلمان برای آموزش راهنمایی و مشاوره، از دیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا در سال تحصیلی 1404-1403 |
عبدالرضا شیرکوند، پرند شیرکوند، ملیحه شه دوست، ناصر شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
28 |
1135-6MEDUCT (R1) |
بررسی نقش میانجی خردمندی در رابطه بین تاب آوری و عزت نفس با یادگیری مشارکتی در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرزنجان |
زهرا بیات، محمد سعید احمدی، حمیرا بیات |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1205-6MEDUCT |
بهبود سلامت روان دانش آموزان با استفاده از هنردرمانی |
الهام فیض، علی اکبر دولتی، بتول غلامی، فاطمه صادقی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
30 |
1030-6MEDUCT (R1) |
پدیدارشناسی تجربهزیسته دانشجومعلمان دختر رشته مشاوره درباره واحد کارورزی |
زهرا محبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
31 |
1012-6MEDUCT (R1) |
پل میان تئوری و عمل: نقش کارورزی در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان رشته امور تربیتی |
سید علی مسلمی، رضا علم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
32 |
1194-6MEDUCT |
پیشبینی خوشبینی بر اساس ویژگی های شخصیت در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر شهرکرد |
پریا قاسمی نژاد، مریم چرامی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
33 |
1183-6MEDUCT (R1) |
پیش بینی سازگاری با مدرسه براساس توانایی همدلی و سبک های دلبستگی به همسال |
فاطمه پورآقا رودبرده، سیده سوگند ابوالقاسمی چوبه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
34 |
1138-6MEDUCT (R1) |
پیش بینی مهارت حل مساله دانشجویان بر اساس باورهای هوشی |
سمیه حسن نیا، مانیا داستین، پرستو نیکخواه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
35 |
1092-6MEDUCT (R4) |
تأثیر مشاوره شناختی-رفتاری(CBT ) دردوران امتحانات برکاهش استرس دانشآموزان |
مهین یاری نژادیان، احمد ابوحمزه |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1211-6MEDUCT |
تاثیر آموزش مهارتهای مثبتاندیشی بر خودشکوفایی تحصیلی دانشآموزان دختر دورهی اوّل متوسطه |
فاطمه حضوری، نسیم محمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
37 |
1170-6MEDUCT (R1) |
تاثیر درمان مراقبت خانواده-محور بر بهبود انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی دانش آموزان دارای مشکلات عاطفی، رفتاری |
آیت اله کریمی باغملک |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1039-6MEDUCT (R1) |
تاثیر شناخت مفهوم تربیت در آموزههای دین اسلام بر عملکرد حرفهای مشاوران |
سیده فاطمه موسوی، علی اکبر دولتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
39 |
1150-6MEDUCT (R1) |
تاثیر هوش مصنوعی بر سلامت روان و ارائه خدمات روانشناختی (مروری) |
سجاد بهشتی فرد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
40 |
1184-6MEDUCT |
تاثیر یادگیری هنر ماندالا بر دانشجومعلمان رشتهی الهیات |
وحید باصری، زهره برهانی کاخکی، مجتبی اعتمادی نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1199-6MEDUCT (R1) |
تبیین سازگاری تحصیلی بر اساس ابعاد اخلاقی و معنوی هویت در دانشجو معلمان |
معراج درخشان، الهام فارسیمدان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
42 |
1093-6MEDUCT (R1) |
تجربه زیسته دانشجو معلمان رشته مشاوره از درس کارورزی(چالشها و فرصتها) |
ادیبه برشان |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
43 |
1109-6MEDUCT |
تحلیل ادراک کودکانِ پایه چهارم مقطع ابتدایی از فرآیند ذوبِ مواد به کمک نقاشی |
الهه کشاورز، فاطمه مشک بید |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
44 |
1206-6MEDUCT |
تحلیل برنامه درسی راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان بر اساس تجربه زیسته دانشجویان و اساتید با رویکرد پدیدار شناسی |
عزت الله ملک پور افشار، رقیه بامری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
45 |
1040-6MEDUCT (R1) |
تحلیل روانسنجی مقیاس امید به تحصیل و ارتباط آن با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان |
سید رضا پورسید، سید مهدی پورسید |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
46 |
1087-6MEDUCT (R1) |
تحلیل کیفی نقش هنرهای تجسمی در عکاسی و تأثیر آن بر تفکر انتقادی دانشآموزان متوسطه |
ام البنین احمدی حاجی، سیده طاهره هادی پور، شیما اصغری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
47 |
1038-6MEDUCT (R1) |
تحلیل محتوای رنگهای استفادهشده در کتاب فارسی پایه هفتم: یک مطالعه کیفی |
امین بنی طالبی دهکردی، ناصر کاظم خانلو |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1203-6MEDUCT |
تحلیل نگرش دانشجو معلمان در رابطه با نیاز آنها به مشاوره برای عملکرد بهتر در مدارس |
اسما سادات میرباقری، عادل سلیمانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
49 |
1022-6MEDUCT (R2) |
تحلیل واحد درسی اصول و فنون راهنمایی و مشاوره در برنامه درسی رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان از منظر توجه به مشاوره کنکور دانش آموزان |
فرخ رو جلیلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
50 |
1179-6MEDUCT (R1) |
تطابق سطوح اندازه گیری استیونس( مقیاس های اندازه گیری) با خواص علوم ریاضی |
احمد هدایت پناه شالدهی، علی سفیدی، زهرا زهرا نامورعربانی، بدریه هدایت پناه |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
51 |
1116-6MEDUCT (R1) |
چگونگی حل اختلال خواب علی، دانشآموز کلاس هشتم دبیرستان دورهی اول امیرکبیر شهرستان بیرجند؛ یک اقدام پژوهی |
فاطمه حسن آبادی، محمدمهدی دهقانیفیروزآبادی، مینو میری، سید مصطفی صفاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
52 |
1026-6MEDUCT (R2) |
خدمات مشورتی و راهنمایی تحصیلی: ضرورتها و پیامدها |
زهره جوادی سیاهکلرودی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
53 |
1048-6MEDUCT (R1) |
دواتنوگرافی (مردمنگاری دوگانه)، روششناسی کارآمد در زمینههای تربیتی |
مهدی نامداری پژمان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
54 |
1155-6MEDUCT (R2) |
رابطه حساسیت اضطرابی و احساس تنهایی با نوموفوبیای نوجوانان: نقش تعدیلگر جنسیت |
فاطمه پورآقا رودبرده، آتنا عطایی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
55 |
1024-6MEDUCT (R2) |
رابطه شادی با باورهای اعتقادی و عمل به باورهای دینی |
زاهده رحمانیان، عارفه ریاحی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
56 |
1098-6MEDUCT |
رابطه شیوه ی فرزندپروری مقتدارنه مادران و عزت نفس کودکان پسر مقطع ابتدایی |
آرین احمدی جعفرآبادی، محمدطه شهیدنیا، سینا آقاجانی دفرازی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
57 |
1027-6MEDUCT (R1) |
رفتاردرمانی شناختی کامپیوتری (CCBT): رویکردی نوین در درمان مشکلات روانشناختی |
علی سعیدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
58 |
1085-6MEDUCT (R1) |
روش حل تعارض در خانواده با تأکید بر حکمیت در قرآن و روایات |
راضیه سیروسی القار، زهرا قوامی راد، زهرا ماسنانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
59 |
1034-6MEDUCT (R1) |
زمینههای مرتبط با فرزندپروری و مشاوره در مدرسه |
مجتبی محمدی جلالی فراهانی، احمد عباسی دره بیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
60 |
1025-6MEDUCT (R1) |
طراحی و اعتباریابی پرسشنامه موانع مشارکت اولیاء دانشآموزان در دورههای آموزش خانواده |
مینا محبی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
61 |
1162-6MEDUCT (R1) |
عنوان: اولویتهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دانشآموزان از دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه دوم |
محسن مشکبید حقیقی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
62 |
1185-6MEDUCT |
عوامل مرتبط با فرزندپروری و مشاوره در مدرسه از نگاه مشاوران مدارس |
مجتبی محمدی جلالی فراهانی، احمد عباسی دره بیدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
63 |
1139-6MEDUCT |
فلسفه به عنوان ابزار درمانی: رویکرد مشاوره فلسفی به کودکان |
محسن کردلو، امیر مرادی، زینب اسماعیلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
64 |
1107-6MEDUCT (R1) |
قرآن و خانواده سالم با تاکید و تأمل در آیه 21 سوره روم |
رمضانعلی تقی زاده چاری، علیرضا آهنگربهانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
65 |
1230-6MEDUCT |
کاربرد فناوریهای جدید در ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانشآموزان مدارس |
سیدصادق نبوی، سیدحسین آقامیر، مهدی مرادی مشکول |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1032-6MEDUCT (R1) |
کارکرد هنرهای تجسمی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانشآموزان با تاکید بر نظریه خودکارآمدی باندورا |
سیده طاهره هادی پور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
67 |
1122-6MEDUCT |
کارورزی و کارآموزی در آموزش راهنمایی و مشاوره |
عزت الله ملک پور افشار، معصومه سروری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
68 |
1090-6MEDUCT |
کاهش اضطراب امتحان از طریق بازی درمانی گروهی اثربخش در دانشآموزان مقطع ابتدایی |
زینب بنیادی، فاطمه اصغری، احمد ابوحمزه |
پذیرفته شده |
69 |
1071-6MEDUCT (R2) |
مروری بر بررسی رابطۀ سبکهای فرزندپروری والدین با رشد اجتماعی کودکان |
زهرا رحیمی، آزاده رمضانشیرسپانی، رحیم محجوب |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
70 |
1218-6MEDUCT |
مروری برتفاوت شیوه های فرزند پروری در مناطق شهری و روستایی و نقش مدارس در آموزش خانواده ها |
پری موسی پور میاندهی، سید احمد حسینی خلخالی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
71 |
1229-6MEDUCT |
مطالعه پدیدارشناسی دستیابی به شایستگیهای حرفهای مشاورهای در فرایند کارورزی |
پارسا اکبرزاده، امید مرادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
72 |
1051-6MEDUCT (R1) |
مطالعه و مقایسه میزان شناخت دانشجو معلمان رشته مشاوره از اصول اخلاق حرفه ای |
ادیبه برشان، مجتبی پورکریمی هاوشکی، زهره سعید |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
73 |
1014-6MEDUCT (R2) |
مقایسه آثار چهار سکوی شبکه اجتماعی بر کودکان مبتلا به ADHD |
محمدمهدی نامی، اصغر تنکابنی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
74 |
1130-6MEDUCT (R1) |
مقایسه ابعاد تحمل پریشانی در دانشجویان دختر و پسر |
سمیه حسن نیا، دلارام سعیدی سوق، محمد هاشمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
75 |
1103-6MEDUCT (R1) |
مقایسه اثربخشی بازی درمانی و قصه درمانی بر بهبود مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی عقلانی |
غزل سادات پورنسائی، معصومه ملکی پیربازاری، میلاد سبزه آرای لنگرودی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
76 |
1099-6MEDUCT (R1) |
مقایسه اثربخشی روش تدریس استقرایی مشارکتی و استقرایی سخنرانی بر کیفیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی |
معراج درخشان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1200-6MEDUCT |
مقایسه استرس والدگری و هماهنگی زناشویی در مادران داری کودک مبتلا به اتیسم و عادی |
سید امید ستوده ناورودی، اکرم ایران پور، نورا فرخی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
78 |
1125-6MEDUCT (R1) |
مقایسه تعامل والد- کودک و منبع کنترل در والدین دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص |
سید امید ستوده ناورودی، مژگان ستوده ناورودی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
79 |
1126-6MEDUCT |
مقایسه کارکردهای اجرایی با زیر مولفه های سرعت پردازش و حافظه فعال در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری |
فاطمه پورآقا رودبرده، سید امید ستوده ناورودی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
80 |
1213-6MEDUCT |
مهارتآموزی در قالب رویکرد نوین STEM: رشد مهارتهای فرایندی در کلاس علوم تجربیِ پایه اول ابتدایی |
الهه کشاورز، مینا دارابی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
81 |
1031-6MEDUCT (R2) |
نقش آموزه های دینی بر کنترل ناهنجاری های روانی دوره نوجوانی |
صفر نصیریان، سعید رسول زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
82 |
1161-6MEDUCT |
نقش آموزه های قرآنی در تأمین سلامت روانی خانواده ها |
هاجر عاشوری نالکیاشری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
83 |
1128-6MEDUCT |
نقش اخلاق حرفهای در توسعهی مهارتهای راهنمایی و مشاوره دانشجو معلمان |
مظهر مقدمی فر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
84 |
1020-6MEDUCT (R3) |
نقش اخلاق معلمی در توسعه مهارت های اجتماعی دانش آموز درون گرا |
وانیا رویانی، اشرف منتظری، فاطمه دهقان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
85 |
1076-6MEDUCT (R1) |
نقش بازی درمانی بر کاهش مشکلات کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی در مقطع دبستان با ارائه راهکارها |
سانیا پورقاسمی، محمد عظیمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
86 |
1056-6MEDUCT (R1) |
نقش روایت در کاهش مشکلات (اجتماعی، روانی، عاطفی و شناختی) دانشآموزان |
ناصر پورحبیبی زرندی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
87 |
1104-6MEDUCT (R1) |
نقش شیوه های والدینی موثر و خودکارآمدی بر احساس سربار بودن در دانش آموزان با تجربه جدایی والدین |
شهریار درگاهی، مریم رضائی تقدم |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
88 |
1121-6MEDUCT (R2) |
نقش مشاور مدرسه در بهبود خودپنداره و انگیزش تحصیلی دانشآموزان |
محمد رحمتی، علی خرمی رفنی، احمد ابوحمزه |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
89 |
1160-6MEDUCT (R1) |
نقش مشاوره تحصیلی در تحقق بخشی به اهداف پیشرفت تحصیلی دانشآموزان طرح پراکنده شاهد مبتنی بر مدل اقدام پژوهی |
محمد سلیمان نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
90 |
1016-6MEDUCT (R1) |
نقش مهارت های ارتباطی در بهزیستن روانی دانشجو معلمان پردیس شهید باهنر همدان |
هیدا طوافی، زهره روغنیان، مبینا شمس |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
91 |
1095-6MEDUCT (R1) |
نقش میانجی تنظیم هیجان در رابطه بین خودشفقت ورزی و معنای زندگی با افسردگی در نوجوانان |
محمد حیاتی، محمد سعید احمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
92 |
1046-6MEDUCT (R1) |
نقش هوش مصنوعی در هدایت شغلی دانشجو معلمان |
محمود درستی، نسترن قلیزاده، گلنسا عاشوری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
93 |
1008-6MEDUCT |
نیاز به معیار جهتگیری در داستانهای برگزیده کودک |
سمیه رضایی، زهرا رستگارنیک |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
94 |
1029-6MEDUCT (R2) |
هوش مصنوعی و رویکردهای نوآورانه درراهنمایی و مشاوره: فرصت یا چالش |
دل ارا جعفری، مینا شاه محمدی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
95 |
1164-6MEDUCT |
واکاوی برنامه درسی مغفول (پوچ) تربیت جنسی در برنامه درسی راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان |
علیه رضاداد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
96 |
1072-6MEDUCT (R1) |
واکاوی تطبیقی حکایت شماره یک باب اول گلستان سعدی و آموزههای راهنمایی و مشاوره با تکیه بر مباحث روانشناسی |
امیرمحمد چمن پیرا، امیرمحمد امیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
97 |
1186-6MEDUCT (R1) |
واکاوی نقش استفاده از پیام رسان شاد در تقویت عملکرد دانش آموزان برای انجام تکالیف |
هومن رشیدینژاد، امیرحسین مرادیزاده کلشتری، محمدسجاد نفیسی زیدهسرائی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
98 |
1119-6MEDUCT (R1) |
واکاوی نقش مشاور مدرسه در بهزیستی عاطفی-اجتماعی دانش آموزان مدارس استعداد درخشان (سمپاد): یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی |
علی فرهادیان، علی آقازیارتی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |