| 1 | 1196-6MEDUCT | آسیب شناسی بروز پدیدۀ وابستگی شدید کودکان ابتدایی به والدین و ارائۀ راهکارهایی جهت مقابله با پیامدهای نامطلوب آن | مژگان  فریدون نژاد، نرگس  سلیمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 2 | 1120-6MEDUCT (R1) | آسیبشناسی وضعیت برنامه درسی رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان | محمد حسین  رجا بلگوری، سید رمضان  عقیلی، محمد محسن  رجا بلگوری، علی  اردانی، محمد رضا  خادمیان | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 3 | 1197-6MEDUCT | آموزش فرزندپروری براساس دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی): مبانی، راهبردها و چالشها | سعید  مهدی پورباشی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 4 | 1143-6MEDUCT (R1) | اثربخشی آموزش ایمن سازی روانی در مقابل استرس بر استرس شغلی مشاوران مدارس شهر شیراز | محمدرضا  صالحی، صغری  استوار | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 5 | 1062-6MEDUCT | اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصبی - کلامی بر اضطراب و تابآوری دانشآموزان مقطع متوسطه دوم در شهر کرمان | هادی  انجم شعاع | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 6 | 1215-6MEDUCT | اثربخشی بازخوردتوصیفی در ارزشیابی تکوینی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشجو معلمان | شیریندخت  حبیب زاده، سمانه سادات  موسویان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 7 | 1003-6MEDUCT (R2) | اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر شایستگی اجتمایی-هیجانی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر رشت | سمیرا   حبیبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 8 | 1177-6MEDUCT | اثربخشی نقاشی درمانی بر هوش هیجانی و کمرویی دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی ناحیه یک شهر یزد | محمدابراهیم  قادری مقدم، هادی  کریمی عقدا، مهری   مظفری سانیجی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 9 | 1060-6MEDUCT (R2) | ارائه الگوی اخلاق حرفهای مشاوران مدرسه | اشرف السادات  پیرونذیری، صوفیا  حیدری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 10 | 1222-6MEDUCT | ارتقا یادگیری دروس حافظه ای مبتنی بر بازی گروهی، یک مطالعه اقدام پژوهی | سمانه سادات  موسویان، امیر حسین  فرهادی، محمدمهدی  یکتاپرست | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 11 | 1089-6MEDUCT (R1) | الزامات حداقلی اخلاق حرفهای معلمی در مشاوره دانش آموزان از منظر آموزههای اسلامی | حسین  جماعتی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 12 | 1033-6MEDUCT (R1) | بازی درمانی در مدرسه | فرشید  اشرفی، زین العابدین  درویشی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 13 | 1223-6MEDUCT (R1) | بررسی اثر بخشی آموزش مولفه های هوش هیجانی بر خودکارامدی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان پسر | امیررضا  حقی هابیل، امیر  شیرخانی، سید پارسا  اسداللهی، محمدعرفان  رضایی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 14 | 1054-6MEDUCT | بررسی اثربخشی سکوهای شبکه های اجتماعی بر کودکان مبتلا به ADHD (مورد مطالعه: دانش آموزان دبستان پسرانه دوره دوم منطقه 4 تهران) | محمدمهدی  نامی، لیلی  آریاتبار | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 15 | 1178-6MEDUCT | بررسی ارتباط ابعاد شخصیت با عملکردتحصیلی دانشآموزان به میانجیگری سبکهای-یادگیری | سید امید  ستوده ناورودی، متینا   باقری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 16 | 1063-6MEDUCT (R1) | بررسی ارتباط بین پویایی محیط خانواده با تحول مثبت نوجوانی | افضل  اکبری بلوط بنگان، فاطمه  پریداد، زینب  تاجران، حمیده  روانان مهر، فائزه  غیوری اصیل | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 17 | 1167-6MEDUCT | بررسی تاثیر ماندگار و پر آسیب خشونت های کلامی و بدنی مقطع ابتدایی با استناد به روایتهای دانشجو معلمان رشته آموزش ابتدایی | آسیه  فقیه پرشکوهی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 18 | 1052-6MEDUCT (R1) | بررسی دانش، نگرش و عملکرد دانشجو معلمان رشته مشاوره در کاربردهای هوش مصنوعی برای سلامت روان | محمد  باردل، قهرمان  مددلو | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 19 | 1224-6MEDUCT | بررسی رابطه بین دلبستگی به والدین و همسالان با نگرشهای ناکارآمد دانش آموزان | رحیم  شبانی، امکلثوم   بیرام زاده نقده | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 20 | 1149-6MEDUCT | بررسی رعایت اخلاق حرفه ای در مشاوره و روانشناسی | زینب  احمدی نیریز، عادل  سلیمانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 21 | 1219-6MEDUCT | بررسی روایت درمانی براساس الگوی سفرقهرمان جوزف کمبل در فرایند خودآگاهی | الهه  شمس نجف آبادی، اشرف  میرحیدری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 22 | 1148-6MEDUCT (R1) | بررسی زمینه های رشد و تعالی دانشجویان رشته مشاوره با رویکرد پدیدار شناسی | عزت الله  ملک پور افشار، مهدی  دستان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 23 | 1064-6MEDUCT (R1) | بررسی ساختار عاملی، روایی و پایایی مقیاس درگیری تحصیلی در دانشجو معلمان | شهریار  درگاهی، کامبیز  کریمی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 24 | 1140-6MEDUCT (R3) | بررسی علل و ارائه راه حل برای رفع بی انضباطی دانش آموزان | شقایق  خسروی، پروین  سالاری چینه | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 25 | 1172-6MEDUCT | بررسی محتوایی کتاب فارسی و مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی بر اساس شاخص های علاقه اجتماعی آدلر | مریم  رضائی، ناصر  پورحبیبی زرندی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 26 | 1169-6MEDUCT | بررسی نقش فناوری و هوش مصنوعی در آموزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان | میثم  آزادیان، امیر  حاجتی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 27 | 1059-6MEDUCT (R1) | بررسی نقش کارورزی و کارآموزی در توسعه ی دانش آموزش محتوا(PCK) دانشجو معلمان برای آموزش راهنمایی و مشاوره، از دیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا در سال تحصیلی 1404-1403 | عبدالرضا  شیرکوند، پرند  شیرکوند، ملیحه  شه دوست، ناصر  شیرکوند | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 28 | 1135-6MEDUCT (R1) | بررسی نقش میانجی خردمندی در رابطه بین تاب آوری و عزت نفس با یادگیری مشارکتی در دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهرزنجان | زهرا  بیات، محمد سعید   احمدی، حمیرا  بیات | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 29 | 1205-6MEDUCT | بهبود سلامت روان دانش آموزان با استفاده از هنردرمانی | الهام  فیض، علی اکبر  دولتی، بتول  غلامی، فاطمه  صادقی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 30 | 1030-6MEDUCT (R1) | پدیدارشناسی تجربهزیسته دانشجومعلمان دختر رشته مشاوره درباره واحد کارورزی | زهرا  محبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 31 | 1012-6MEDUCT (R1) | پل میان تئوری و عمل: نقش کارورزی در توسعه شایستگیهای حرفهای دانشجومعلمان رشته امور تربیتی | سید علی  مسلمی، رضا  علم | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 32 | 1194-6MEDUCT | پیشبینی خوشبینی بر اساس ویژگی های شخصیت در دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر شهرکرد | پریا  قاسمی نژاد، مریم  چرامی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 33 | 1183-6MEDUCT (R1) | پیش بینی سازگاری با مدرسه براساس توانایی همدلی و سبک های دلبستگی به همسال | فاطمه  پورآقا رودبرده، سیده سوگند  ابوالقاسمی چوبه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 34 | 1138-6MEDUCT (R1) | پیش بینی مهارت حل مساله دانشجویان بر اساس باورهای هوشی | سمیه  حسن نیا، مانیا  داستین، پرستو  نیکخواه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 35 | 1092-6MEDUCT (R4) | تأثیر مشاوره شناختی-رفتاری(CBT ) دردوران امتحانات برکاهش استرس دانشآموزان | مهین  یاری نژادیان، احمد  ابوحمزه | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 36 | 1211-6MEDUCT | تاثیر آموزش مهارتهای مثبتاندیشی بر خودشکوفایی تحصیلی دانشآموزان دختر دورهی اوّل متوسطه | فاطمه  حضوری، نسیم  محمدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 37 | 1170-6MEDUCT (R1) | تاثیر درمان مراقبت خانواده-محور بر بهبود انگیزش تحصیلی و هوش هیجانی دانش آموزان دارای مشکلات عاطفی، رفتاری | آیت اله  کریمی باغملک | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 38 | 1039-6MEDUCT (R1) | تاثیر شناخت مفهوم تربیت در آموزههای دین اسلام بر عملکرد حرفهای مشاوران | سیده فاطمه  موسوی، علی اکبر  دولتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 39 | 1150-6MEDUCT (R1) | تاثیر هوش مصنوعی بر سلامت روان و ارائه خدمات روانشناختی (مروری) | سجاد  بهشتی فرد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 40 | 1184-6MEDUCT | تاثیر یادگیری هنر ماندالا بر دانشجومعلمان رشتهی الهیات | وحید  باصری، زهره  برهانی کاخکی، مجتبی  اعتمادی نیا | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 41 | 1199-6MEDUCT (R1) | تبیین سازگاری تحصیلی بر اساس ابعاد اخلاقی و معنوی هویت در دانشجو معلمان | معراج  درخشان، الهام  فارسیمدان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 42 | 1093-6MEDUCT (R1) | تجربه زیسته دانشجو معلمان رشته مشاوره از درس کارورزی(چالشها و فرصتها) | ادیبه  برشان | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 43 | 1109-6MEDUCT | تحلیل ادراک کودکانِ پایه چهارم مقطع ابتدایی از فرآیند ذوبِ مواد به کمک نقاشی | الهه  کشاورز، فاطمه  مشک بید | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 44 | 1206-6MEDUCT | تحلیل برنامه درسی راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان بر اساس تجربه زیسته دانشجویان و اساتید با رویکرد پدیدار شناسی | عزت الله  ملک پور افشار، رقیه  بامری | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 45 | 1040-6MEDUCT (R1) | تحلیل روانسنجی مقیاس امید به تحصیل و ارتباط آن با بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان | سید رضا  پورسید، سید مهدی  پورسید | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 46 | 1087-6MEDUCT (R1) | تحلیل کیفی نقش هنرهای تجسمی در عکاسی و تأثیر آن بر تفکر انتقادی دانشآموزان متوسطه | ام البنین  احمدی حاجی، سیده طاهره  هادی پور، شیما  اصغری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 47 | 1038-6MEDUCT (R1) | تحلیل محتوای رنگهای استفادهشده در کتاب فارسی پایه هفتم: یک مطالعه کیفی | امین  بنی طالبی دهکردی، ناصر  کاظم خانلو | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 48 | 1203-6MEDUCT | تحلیل نگرش دانشجو معلمان در رابطه با نیاز آنها به مشاوره برای عملکرد بهتر در مدارس | اسما سادات  میرباقری، عادل  سلیمانی | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 49 | 1022-6MEDUCT (R2) | تحلیل واحد درسی اصول و فنون راهنمایی و مشاوره در برنامه درسی رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان از منظر توجه به مشاوره کنکور دانش آموزان | فرخ رو  جلیلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 50 | 1179-6MEDUCT (R1) | تطابق سطوح اندازه گیری استیونس( مقیاس های اندازه گیری) با خواص علوم ریاضی | احمد  هدایت پناه شالدهی، علی  سفیدی، زهرا    زهرا نامورعربانی، بدریه    هدایت پناه | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 51 | 1116-6MEDUCT (R1) | چگونگی حل اختلال خواب علی، دانشآموز کلاس هشتم دبیرستان دورهی اول امیرکبیر شهرستان بیرجند؛ یک اقدام پژوهی | فاطمه  حسن آبادی، محمدمهدی  دهقانیفیروزآبادی، مینو  میری، سید مصطفی  صفاری | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 52 | 1026-6MEDUCT (R2) | خدمات مشورتی و راهنمایی تحصیلی: ضرورتها و پیامدها | زهره  جوادی سیاهکلرودی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 53 | 1048-6MEDUCT (R1) | دواتنوگرافی (مردمنگاری دوگانه)، روششناسی کارآمد در زمینههای تربیتی | مهدی  نامداری پژمان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 54 | 1155-6MEDUCT (R2) | رابطه حساسیت اضطرابی و احساس تنهایی با نوموفوبیای نوجوانان: نقش تعدیلگر جنسیت | فاطمه  پورآقا رودبرده، آتنا  عطایی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 55 | 1024-6MEDUCT (R2) | رابطه شادی با باورهای اعتقادی و عمل به باورهای دینی | زاهده  رحمانیان، عارفه  ریاحی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 56 | 1098-6MEDUCT | رابطه شیوه ی فرزندپروری مقتدارنه مادران و عزت نفس کودکان پسر مقطع ابتدایی | آرین  احمدی جعفرآبادی، محمدطه  شهیدنیا، سینا  آقاجانی دفرازی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 57 | 1027-6MEDUCT (R1) | رفتاردرمانی شناختی کامپیوتری (CCBT): رویکردی نوین در درمان مشکلات روانشناختی | علی  سعیدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 58 | 1085-6MEDUCT (R1) | روش حل تعارض در خانواده با تأکید بر حکمیت در قرآن و روایات | راضیه  سیروسی القار، زهرا  قوامی راد، زهرا  ماسنانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 59 | 1034-6MEDUCT (R1) | زمینههای مرتبط با فرزندپروری و مشاوره در مدرسه | مجتبی  محمدی جلالی فراهانی، احمد  عباسی دره بیدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 60 | 1025-6MEDUCT (R1) | طراحی و اعتباریابی پرسشنامه موانع مشارکت اولیاء دانشآموزان در دورههای آموزش خانواده | مینا  محبی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 61 | 1162-6MEDUCT (R1) | عنوان: اولویتهای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در دانشآموزان از دیدگاه دانشآموزان دوره متوسطه دوم | محسن  مشکبید حقیقی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 62 | 1185-6MEDUCT | عوامل مرتبط با فرزندپروری و مشاوره در مدرسه از نگاه مشاوران مدارس | مجتبی  محمدی جلالی فراهانی، احمد  عباسی دره بیدی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 63 | 1139-6MEDUCT | فلسفه به عنوان ابزار درمانی: رویکرد مشاوره فلسفی به کودکان | محسن  کردلو، امیر  مرادی، زینب  اسماعیلی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 64 | 1107-6MEDUCT (R1) | قرآن و خانواده سالم با تاکید و تأمل در آیه 21 سوره روم | رمضانعلی  تقی زاده چاری، علیرضا  آهنگربهانی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 65 | 1230-6MEDUCT | کاربرد فناوریهای جدید در ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانشآموزان مدارس | سیدصادق  نبوی، سیدحسین   آقامیر، مهدی  مرادی مشکول | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 66 | 1032-6MEDUCT (R1) | کارکرد هنرهای تجسمی در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانشآموزان با تاکید بر نظریه خودکارآمدی باندورا | سیده طاهره  هادی پور | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 67 | 1122-6MEDUCT | کارورزی و کارآموزی در آموزش راهنمایی و مشاوره | عزت الله  ملک پور افشار، معصومه  سروری | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 68 | 1090-6MEDUCT | کاهش اضطراب امتحان از طریق بازی درمانی گروهی اثربخش در دانشآموزان مقطع ابتدایی | زینب  بنیادی، فاطمه  اصغری، احمد  ابوحمزه | پذیرفته شده | 
          	          	
          		| 69 | 1071-6MEDUCT (R2) | مروری بر بررسی رابطۀ سبکهای فرزندپروری والدین با رشد اجتماعی کودکان | زهرا  رحیمی، آزاده  رمضانشیرسپانی، رحیم  محجوب | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 70 | 1218-6MEDUCT | مروری برتفاوت شیوه های فرزند پروری در مناطق شهری و روستایی و         نقش مدارس در آموزش خانواده ها | پری  موسی پور میاندهی، سید احمد   حسینی خلخالی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 71 | 1229-6MEDUCT | مطالعه پدیدارشناسی دستیابی به شایستگیهای حرفهای مشاورهای در فرایند کارورزی | پارسا  اکبرزاده، امید  مرادی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 72 | 1051-6MEDUCT (R1) | مطالعه و مقایسه میزان شناخت دانشجو معلمان رشته مشاوره از اصول اخلاق حرفه ای | ادیبه  برشان، مجتبی  پورکریمی هاوشکی، زهره  سعید | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 73 | 1014-6MEDUCT (R2) | مقایسه آثار چهار سکوی شبکه اجتماعی بر کودکان مبتلا به ADHD | محمدمهدی  نامی، اصغر  تنکابنی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 74 | 1130-6MEDUCT (R1) | مقایسه ابعاد تحمل پریشانی در دانشجویان دختر و پسر | سمیه  حسن نیا، دلارام  سعیدی سوق، محمد  هاشمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 75 | 1103-6MEDUCT (R1) | مقایسه اثربخشی بازی درمانی و قصه درمانی بر بهبود مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی عقلانی | غزل سادات  پورنسائی، معصومه  ملکی پیربازاری، میلاد   سبزه آرای لنگرودی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 76 | 1099-6MEDUCT (R1) | مقایسه اثربخشی روش تدریس استقرایی مشارکتی و استقرایی سخنرانی بر کیفیت یادگیری دانش آموزان ابتدایی | معراج  درخشان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 77 | 1200-6MEDUCT | مقایسه استرس والدگری و هماهنگی زناشویی در مادران داری کودک مبتلا به اتیسم و عادی | سید امید  ستوده ناورودی، اکرم  ایران پور، نورا  فرخی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 78 | 1125-6MEDUCT (R1) | مقایسه تعامل والد- کودک و منبع کنترل در والدین دانش آموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص | سید امید  ستوده ناورودی، مژگان  ستوده ناورودی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 79 | 1126-6MEDUCT | مقایسه کارکردهای اجرایی با زیر مولفه های سرعت پردازش و حافظه فعال در کودکان با و بدون اختلال خاص یادگیری | فاطمه  پورآقا رودبرده، سید امید  ستوده ناورودی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 80 | 1213-6MEDUCT | مهارتآموزی در قالب رویکرد نوین STEM: رشد مهارتهای فرایندی در کلاس علوم تجربیِ پایه اول ابتدایی | الهه  کشاورز، مینا  دارابی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 81 | 1031-6MEDUCT (R2) | نقش آموزه های دینی بر کنترل ناهنجاری های روانی دوره نوجوانی | صفر  نصیریان، سعید  رسول زاده | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 82 | 1161-6MEDUCT | نقش آموزه های قرآنی در تأمین سلامت روانی خانواده ها | هاجر  عاشوری نالکیاشری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 83 | 1128-6MEDUCT | نقش اخلاق حرفهای در توسعهی مهارتهای راهنمایی و مشاوره دانشجو معلمان | مظهر  مقدمی فر | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 84 | 1020-6MEDUCT (R3) | نقش اخلاق معلمی در توسعه مهارت های اجتماعی دانش آموز درون گرا | وانیا  رویانی، اشرف  منتظری، فاطمه  دهقان | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 85 | 1076-6MEDUCT (R1) | نقش بازی درمانی بر کاهش مشکلات کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی در مقطع دبستان با ارائه راهکارها | سانیا  پورقاسمی، محمد  عظیمی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 86 | 1056-6MEDUCT (R1) | نقش روایت در کاهش مشکلات (اجتماعی، روانی، عاطفی و شناختی) دانشآموزان | ناصر  پورحبیبی زرندی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 87 | 1104-6MEDUCT (R1) | نقش شیوه های والدینی موثر و خودکارآمدی بر احساس سربار بودن در دانش آموزان با تجربه جدایی والدین | شهریار  درگاهی، مریم  رضائی تقدم | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 88 | 1121-6MEDUCT (R2) | نقش مشاور مدرسه در بهبود خودپنداره و انگیزش تحصیلی دانشآموزان | محمد  رحمتی، علی  خرمی رفنی، احمد  ابوحمزه | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 89 | 1160-6MEDUCT (R1) | نقش مشاوره تحصیلی در تحقق بخشی به اهداف پیشرفت تحصیلی دانشآموزان طرح پراکنده شاهد مبتنی بر مدل اقدام پژوهی | محمد  سلیمان نژاد | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 90 | 1016-6MEDUCT (R1) | نقش مهارت های ارتباطی در بهزیستن روانی دانشجو معلمان پردیس شهید باهنر همدان | هیدا  طوافی، زهره   روغنیان، مبینا  شمس | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 91 | 1095-6MEDUCT (R1) | نقش میانجی تنظیم هیجان در رابطه بین خودشفقت ورزی و معنای زندگی با افسردگی در نوجوانان | محمد  حیاتی، محمد سعید   احمدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 92 | 1046-6MEDUCT (R1) | نقش هوش مصنوعی در هدایت شغلی دانشجو معلمان | محمود  درستی، نسترن  قلیزاده، گلنسا  عاشوری | پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر | 
          	          	
          		| 93 | 1008-6MEDUCT | نیاز به معیار جهتگیری در داستانهای برگزیده کودک | سمیه  رضایی، زهرا   رستگارنیک | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 94 | 1029-6MEDUCT (R2) | هوش مصنوعی و رویکردهای نوآورانه درراهنمایی و مشاوره: فرصت یا چالش | دل ارا  جعفری، مینا  شاه محمدی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 95 | 1164-6MEDUCT | واکاوی برنامه درسی مغفول (پوچ) تربیت جنسی در برنامه درسی راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان | علیه  رضاداد | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی | 
          	          	
          		| 96 | 1072-6MEDUCT (R1) | واکاوی تطبیقی حکایت شماره یک باب اول گلستان سعدی و آموزههای راهنمایی و مشاوره با تکیه بر مباحث روانشناسی | امیرمحمد  چمن پیرا، امیرمحمد  امیری | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 97 | 1186-6MEDUCT (R1) | واکاوی نقش استفاده از پیام رسان شاد در تقویت عملکرد دانش آموزان برای انجام تکالیف | هومن  رشیدینژاد، امیرحسین  مرادیزاده کلشتری، محمدسجاد  نفیسی زیدهسرائی | پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر | 
          	          	
          		| 98 | 1119-6MEDUCT (R1) | واکاوی نقش مشاور مدرسه در بهزیستی عاطفی-اجتماعی دانش آموزان مدارس استعداد درخشان (سمپاد): یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی | علی  فرهادیان، علی  آقازیارتی | پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |